Oktatás

“A legjobb tanár éppen az, ki lassanként feleslegessé teszi magát.” (George Orwell)

 

A jövő, amit mi is építünk

Az egyetemi graduális és posztgraduális oktatást, felsővezetői képzést a Média 2.0 Communications az ügynökségi tevékenység fontos velejárójaként és a jövőépítés elengedhetetlen feltételeként kezeli. Hiszünk a tudatos önfejlesztésben és mindenben keressük a fejlődési lehetőséget. Tanítva tanulunk.

Oktatói referenciák

Alapítóink rendszeresen oktatnak hazai felsőoktatási intézményekben, előadóként jelen vannak a legnagyobb szakmai és tudományos konferenciákon és gyakran témavezetést, egyetemistáknak szóló mentorált tehetséggondozást is vállalnak.

Kurzusok és tréningek

Az elmúlt években számos egyetemi kurzust oktattunk, több ízben komplett tan- és tréninganyagokat dolgoztunk ki. Az egyetemisták mellett vezetőket, üzletembereket, a civil szféra és a tudományos élet alakítóit, valamint kommunikációs szakembereket is képzünk. Személyre szabott coaching-ot vállalunk az alábbi területeken:

Krízismenedzsment és válságkommunikáció

Újságírói skillek

A 21. Század hirdetési formái

Kommunikációs és stratégiai kampánytervezés

Civil szervezetek kommunikációjnak fejlesztése

Sajtó és médiakezelés

Krízismenedzsment és válságkommunikáció

Újságírói skillek

A 21. Század hirdetési formái

Kommunikációs és stratégiai kampánytervezés

Civil szervezetek kommunikációjnak fejlesztése

Sajtó és médiakezelés

Letölthető kiadványok

Magyarország Krízistérképe 2017.

Ez a kiadvány Magyarország második krízistérképe, amely az elmúlt év valamennyi mértékadó kríziskommunikációs esetét feldolgozza; előfordulásuk, jellegük, súlyosságuk, lefutások és menedzselhetőségük szerint összesíti a tendenciákat, elemzi a kiváltó okokat, végezetül pedig további olvasmányokat, szakmai orientációs lehetőségeket kínál.

A teljes kiadvány innen letölthető.

Magyarország Krízistérképe 2016.

Mintegy 460 esetet gyűjtöttek össze és vizsgáltak meg a „Krízistérkép 2016” kiadvány szerkesztői. A külföldi minták alapján, Magyarországon első ízben végigvitt kutatás a Magyar Public Relations Szövetség Kríziskommunikációs Tagozatának berkeiben készült.

A teljes kiadvány innen letölthető.