Kik vagyunk?
A Media 2.0 kommunikációs ügynökségi tevékenysége mellett újságírók, médiaszakértők, PR szakemberek, marketingesek és oktatók szellemi műhelye is egyben. 2012-ben szakblogként indult, hogy a tágan vett kommunikációs szakmának független felületet biztosítson. 2014 óta rendszeres szakmai meetupokat szervez, amelyeken a magyar kommunikációs és médiaszakma prominens szereplői adnak elő. 2016-tól cégként és krízistanácsadó irodaként működik tovább, amelynek keretein belül a versenypiaci megoldásokat felelős, értékalapú szemlélettel ötvözzük.
Büszkék vagyunk rá, hogy indulásunk óta
bejegyzést írtunk, melyet több millióan olvastak
fiatal szakembert mentoráltunk gyakornoki programunkban, akik azóta sikerrel helyezkedtek el a szakmában
25 szakmai rendezvényt szerveztünk, melyre több mint 4000-en jöttek el
kommunikációs projektet zártunk le sikerrel és szakértelmünkkel több mint 35 márkát támogattunk
vezető szakember fogadta el a meghívásunkat és jött el hozzánk előadni
társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos kampányban vettünk részt
felsőoktatási intézményben, szakkollégiumban és független képzésben oktattunk aktívan
tudományos kutatásban működtünk közre
Híreink
Együttműködési megállapodást kötöttünk a MICE-vel
A MICE Program Alapítvány küldetése, hogy tudatosítsa az etikus magatartás, szellemiség fontosságát és építő jellegét az üzleti és vállalkozói életben. 2018. októberétől a Media 2.0 Communications a képzések szakmai partnereként, stratégiai vezetőnk, Pintér Dániel...
Kommunikációs ügynökségként és krízistanácsadó irodaként folytatja tovább a Média 2.0
Öt év oktatási tevékenység, harminc telt házas szakmai rendezvény és csaknem ezer megjelent szakcikket után cégként, új arculattal és névvel (Media 2.0 lesz az eddigi ékezetes névből) folytatja a Média 2.0. Az elmúlt években a Média 2.0 újságírók, médiaszakértők, PR...
Szolgáltatásaink
Hisszük, hogy a tervezett kommunikáció a 21. században az élet minden területén, kiemelten az üzleti életben megkerülhetetlen és egyben értékteremtő. Alapvető célunk a legújabb trendeket és az akadémiai szintű, elméleti tudást is integráló, nemzetközi mércével mérhető kommunikációs termékek fejlesztése, amibe kommunikációs szolgáltatások, oktatói anyagok, tréningek és CSR-kampányok egyaránt beletartoznak.
Az alapítók évtizedes szakértelemmel rendelkeznek az alábbi területeken:
Referenciáink
Partnereink
Vezetőség
Dr. Pintér Dániel Gergő
Társalapító, stratégiai vezető
Laza Bálint
Társalapító
A Media 2.0 Communications alapító-ügyvezetője, a Magyar PR Szövetség Kríziskommunikációs tagozatának elnöke, a METU és az IMEC oktatója. Az elmúlt tizenkét évben márkaépítési, stratégiai kommunikációs és krízistanácsadói feladatokat látott el több tucat nagyvállalat, közintézmény és start up megbízásából. Szívügye a szakmafejlesztés: a Magyar Kommunikációtudományi Társaság, valamint az Alapítvány a PR Fejlesztéséért kuratóriumi tagjaként rendszeresen publikál nemzetközi folyóiratokba, előadóként konferenciák és üzleti események vendége, felkért szakértőként pedig gyakran nyilatkozik a médiában. Magyarországon elsőként szerzett PhD. fokozatot kríziskommunikációból: disszertációja 2019. júniusában került megvédésre az ELTE BTK-n. Munkája elismeréseként 2017-ben beválasztották az ötven legtehetségesebb magyar fiatal közé.
Munkatársaink
Dr. PINTÉR DÁNIEL GERGŐ
Társalapító, stratégiai vezető
Laza Bálint
Társalapító