Rendezvény
“Egyetlen helyes gondolat megfordíthatja a sorsot.” (Lucius Annaeus Seneca)
Párbeszédet teremtünk
Három évvel ezelőtt rendeztük meg az első média- és kommunikációs meetupot, elsősorban azzal a céllal, hogy az egyetemek, főiskolák hallgatói, valamint a téma iránt érdeklődő szakemberek színesebb képet kaphassanak a szakmánkról. A rendezvények mára már több, mint 20 alkalmat értek meg és összesen háromezer résztvevőt láttak vendégül. A meetup-sorozat időközben a társadalmi erejét is megmutatta; amikor felröppent a kommunikáció képzés megszüntetésének híre, fontos összekötő szerepet játszottunk a felsőoktatás és a szakma képviselői közötti párbeszéd kialakításában, de szerveztünk már civil tüntetést a sajtószabadság védelmében a Népszabadság ellehetetlenítésekor.
független, nonprofit platform
Jelenleg elsősorban arra koncentrálunk, hogy havonta megújuljon programkínálatunk és neves, szakmájukban elismert előadókat hívjunk színpadunkra, akik első kézből osztják meg tapasztalataikat, és vitatják meg az érdeklődőkkel a felmerülő kérdéseket. Nem titkolt szándékunk az is, hogy olyan független, non-profit platformot működtessünk, ahol a szakma képviselői és a hallgatók munka- és baráti kapcsolatokat építhetnek. Cél a közös párbeszéd elindítása és a networking. Ha van egy jó ötleted, vagy érdekel a kommunikáció és média világa, akkor ne habozz itt a helyed!
Előadóink voltak
Korábbi meetupjaink
HBO és Aranyélet
2018. december – Anker’t
BARANYAI SZABOLCS, az HBO Magyarország marketingigazgatója
RÉTVÁRI DÁNIEL, az HBO Magyarország digital marketing managere
PINCZÉS-PRESSING ÁDÁM, az HBO Magyarország pr exevutive-ja
Hazai PR-szakma és -oktatás helyzete
2018. április – Kuplung
LAKATOS ZSÓFIA, az MPRSZ elnöke, az Emerald PR ügynökség tulajdonosa
IFJ. SÁROSI PÉTER, igazságügyi szakértő, az Alapítvány a Public Relations Fejlesztésére kuratóriumának elnöke
Partimarketing, rendezvénykommunikáció
2018. március – Kuplung
SCHADL BALÁZS, a BOOM Party ügyvezetője
PESTI GERGELY, a Ballantine’s (Pernod Ricard Hungary) márkamenedzsere
Magyar márkák kommunikációja
2018. február – Kuplung
CSERPES ISTVÁN, a Cserpes Sajtműhely tulajdonosa
TOLNAI VIKTÓRIA, a Dorko marketingvezetője
MOLNÁR FERENC, az Ilcsi Szépítő Füvek tulajdonosa
Sziget, Bánkitó fesztiválkommunikáció
2017. május – Kuplung
KÁDÁR TAMÁS, a Sziget Kft. cégvezetője
SCHÖNBERGER ÁDÁM, a Bánkitó Fesztivál főszervezője
Karrierépítés a kreatívszakmában
2017. április – Kuplung
JEDLICSKA MÁRTON, az Umbrella kreatívigazgatója
MAROSI GERGELY, a Mito kreatívigazgatója
A magyar sajtó helyzete 2017-ben
2017. március – Kuplung
BAJOMI-LÁZÁR PÉTER, médiakutató
BÁTORFY ATTILA, oknyomozó újságíró (átlátszó.hu)
SZALAY DÁNIEL, médiapiaci újságíró (24.hu)
A társkeresés marketingje
2017. február – Kuplung
KIRÁLY SZILVIA, a Randi-másképp vezetője
LÁSZLÓ GERGELY, a Csajok és Pasik és a Lovebox vezetője
Civilek kommunikációja
2016. december – Kuplung
DELY GÉZA, a Nem Adom Fel Alapítvány vezetője
FODOR-KOVÁCS ÉVA, a Bátor Tábor marketing vezetője
ROMET-BALLA ÁGNES, adománygyűjtési és kommunikációs igazgató az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványnál
GUSZTOS PÉTER, a SUHANJ! Alapítvány elnöke
Mozi és kommunikáció
2016. október – Kuplung
BUDA ANDREA, a Cinema City PR- és marketingigazgatója
HANULA ZSOLT, a Budapest Film social media felelőse, a művész mozik képviseletében
Van, amit nem szabad lefotózni?
2016. szeptember – Kuplung
HAJDÚ D. ANDRÁS, a UNHCR és több nemzetközi hírlap fotóriportere
HERNÁDI LEVENTE, az Index képszerkesztője és fotóriportere
Zenei menedzsment
2016. május – Kuplung
GEDEON ANDREA – WMMusicDistribution partnerkapcsolati és promóciós menedzsere
KOVÁCS ÁKOS DADAN – Supernem és a Fish! Menedzsere
Sportkommunikáció
2016. március – Kuplung
MOHAY BENCE sportújságíró, az M4 Sport műsorvezetője
DR. BORBÉLY ZOLTÁN sportjogász, a Magyar Labdarúgó Szövetség egykori sajtószóvivője és jogi igazgatója
Brandépítés a sorozatpiacon
2016. február 17. – Kuplung
RADÓCZY KATALIN, az AMC Networks International – Central Europe film- és sorozatcsatornáinak programigazgatója
Brandépítés a sorozatpiacon
A gasztronómia és a kommunikáció találkozik
2015. december 2. – Kuplung
BART DÁNIEL, az Élesztő tulajdonosa
BALÁZS GÁBOR, az Élesztő marketingese
Kézművessör-marketing és sörforradalom
JANCSA JÁNOS, a Burger Blog szerzője, a Street Kitchen gasztromagazin videobloggere
Burgerkommunikáció nullától külföldig
Kríziskommunikáció és menekültválság
2015. október 19. – Design Terminál
BŐHM KORNÉL, a Spindoc Kommunikációs Hálózat alapítója, A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Kríziskommunikációs tagozatának elnöke
Migránsok, menekültek, bevándorlók – krízis és kommunikáció, Magyarország 2015
PINTÉR DÁNIEL GERGŐ, az MTA SZTAKI PR-menedzsere, a BME GTK Filozófia Tanszék oktatója és a Média 2.0 blog szerzője
Az én-márka és az intézményi brand összeolvadásának veszélyei a válságkommunikációban
Tudománykommunikáció
2015. május 26. – Design Terminál
STÖCKERT GÁBOR, az Index tudományrovatának vezetője
LÁNG BENEDEK, tudománytörténész, a BME tanszékvezetője, a Kripto blog szerzője
Szüntessük meg a kommunikációs képzést?
2015. április 14. – Design Terminál
Kerekasztal-beszélgetés a kommunikációs képzés jövőjéről
Egy asztalhoz ülnek a kommunikációs képzés hallgatói, oktatói és a szakma képviselői, hogy
– egyeztessenek a kommunikációs képzés jövőjéről;
– szembenézzenek a képzést érő vélt és valós vádakkal;
– megvitassák a szak társadalmi megítélését, munka-erőpiaci indokoltságát.
Meghívottak:
– Mentes Endre, ACG Reklámügynökség ügyvezetője, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége delegáltja
– Nyírő Nóra, az OMD reklámügynökség, account director
– Sámson Dorottya, Profession.hu
– Pintér Dániel Gergő, PR-menedzser – MTA SZTAKI, Doktorandusz-oktató – BME GTK
– Horányi Özséb, professor emeritus
– Bajomi-Lázár Péter, Médiakutató főszerkesztője
– Müllner András, az ELTE tanszékvezetője
Párkapcsolati kommunikáció és könyvmarketing
2015. március 30. – Könyvtár Klub & TreffOrt Kert
TÓTH PÉTER ISTVÁN, a ZSKF oktatója, az evolúciós pszichológia és a kommunikáció kapcsolatának szakértője
STARCZ ÁKOS, a Libri-Shopline vezérigazgatója
A tévézés jövője
2015. február 24. – Ötkert
GUNDEL TAKÁCS GÁBOR
– a kereskedelmi és közszolgálati média közötti különbségekről;
– az új média tévézésbeli szerepéről;
– és az interaktív televíziózásról
Reklámszakma és bulvármédia
2014. november 11. – Ötkert
SAS ISTVÁN, reklámszakember
A mémek
KOLOSI PÉTER, az RTL Klub programigazgatója
A bulvármédia és a kereskedelmi tévék szimbiózisa
Médiaműveltség és intézményi kommunikáció
2014. október 15. – Ötkert
HANGA ZOLTÁN, a Fővárosi Állat- és Növénykert szóvivője
Az állatkert kommunikációja
ACZÉL PETRA, egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem
Médiaműveltség mint kulcskompetencia
Első kommunikációs meetup
2014. szeptember 16. – AnKERT
VARGA ATTILA (Sixx), az Index újságírója, blogger
Hogyan zabolázzuk meg Közbiztonság Szilárdot, avagy a trollnyelv rejtélyei
TANÁCS JÁNOS, a BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszékének oktatója
A Challenger-katasztrófa konfliktuskezelési tanulságai
Szexuális zaklatás és #metoo
2019. június – UP center
VAS DÓRA, kríziskommunikációs szaktanácsadó, MatrixPR Kft.
LAZA BÁLINT, a Forbes szerkesztője)
PÓCSNÉ BERKESI ZSUZSANNA, a Beszélj róla alapítója
PÓCS BALÁZS, a Beszélj róla alapítója
KOVÁCS BALÁZS, az Index.hu újságírója
PINTÉR DÁNIEL GERGŐ, a Media 2.0 alapítója, MPRSZ kríziskomm. tagozatának elnöke
HBO és Aranyélet
2018. december – Anker’t
BARANYAI SZABOLCS, az HBO Magyarország marketingigazgatója
RÉTVÁRI DÁNIEL, az HBO Magyarország digital marketing managere
PINCZÉS-PRESSING ÁDÁM, az HBO Magyarország pr exevutive-ja
Hazai PR-szakma és -oktatás helyzete
2018. április – Kuplung
LAKATOS ZSÓFIA, az MPRSZ elnöke, az Emerald PR ügynökség tulajdonosa
IFJ. SÁROSI PÉTER, igazságügyi szakértő, az Alapítvány a Public Relations Fejlesztésére kuratóriumának elnöke
Sziget, Bánkitó fesztiválkommunikáció
2017. május – Kuplung
KÁDÁR TAMÁS, a Sziget Kft. cégvezetője
SCHÖNBERGER ÁDÁM, a Bánkitó Fesztivál főszervezője
A társkeresés marketingje
2017. február – Kuplung
KIRÁLY SZILVIA, a Randi-másképp vezetője
LÁSZLÓ GERGELY, a Csajok és Pasik és a Lovebox vezetője
Van, amit nem szabad lefotózni?
2016. szeptember – Kuplung
HAJDÚ D. ANDRÁS, a UNHCR és több nemzetközi hírlap fotóriportere
HERNÁDI LEVENTE, az Index képszerkesztője és fotóriportere
Brandépítés a sorozatpiacon
2016. február 17. – Kuplung
RADÓCZY KATALIN, az AMC Networks International – Central Europe film- és sorozatcsatornáinak programigazgatója
Brandépítés a sorozatpiacon
Tudománykommunikáció
2015. május 26. – Design Terminál
STÖCKERT GÁBOR, az Index tudományrovatának vezetője
LÁNG BENEDEK, tudománytörténész, a BME tanszékvezetője, a Kripto blog szerzője
A tévézés jövője
2015. február 24. – Ötkert
GUNDEL TAKÁCS GÁBOR
– a kereskedelmi és közszolgálati média közötti különbségekről;
– az új média tévézésbeli szerepéről;
– és az interaktív televíziózásról
Első kommunikációs meetup
2014. szeptember 16. – AnKERT
VARGA ATTILA (Sixx), az Index újságírója, blogger
Hogyan zabolázzuk meg Közbiztonság Szilárdot, avagy a trollnyelv rejtélyei
TANÁCS JÁNOS, a BME Filozófia és Tudománytörténet Tanszékének oktatója
A Challenger-katasztrófa konfliktuskezelési tanulságai
Rendezvény- és partimarketing
2018. március – Kuplung
SCHADL BALÁZS, a BOOM Party ügyvezetője
PESTI GERGELY, a Ballantine’s (Pernod Ricard Hungary) márkamenedzsere
Karrierépítés a kreatívszakmában
2017. április – Kuplung
JEDLICSKA MÁRTON, az Umbrella kreatívigazgatója
MAROSI GERGELY, a Mito kreatívigazgatója
Civilek kommunikációja
2016. december – Kuplung
DELY GÉZA, a Nem Adom Fel Alapítvány vezetője
FODOR-KOVÁCS ÉVA, a Bátor Tábor marketing vezetője
ROMET-BALLA ÁGNES, adománygyűjtési és kommunikációs igazgató az SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványnál
GUSZTOS PÉTER, a SUHANJ! Alapítvány elnöke
Zenei menedzsment
2016. május – Kuplung
GEDEON ANDREA – WMMusicDistribution partnerkapcsolati és promóciós menedzsere
KOVÁCS ÁKOS DADAN – Supernem és a Fish! Menedzsere
A gasztronómia és a kommunikáció találkozik
2015. december 2. – Kuplung
BART DÁNIEL, az Élesztő tulajdonosa
BALÁZS GÁBOR, az Élesztő marketingese
Kézművessör-marketing és sörforradalom
JANCSA JÁNOS, a Burger Blog szerzője, a Street Kitchen gasztromagazin videobloggere
Burgerkommunikáció nullától külföldig
Szüntessük meg a kommunikációs képzést?
2015. április 14. – Design Terminál
Kerekasztal-beszélgetés a kommunikációs képzés jövőjéről
Egy asztalhoz ülnek a kommunikációs képzés hallgatói, oktatói és a szakma képviselői, hogy
– egyeztessenek a kommunikációs képzés jövőjéről;
– szembenézzenek a képzést érő vélt és valós vádakkal;
– megvitassák a szak társadalmi megítélését, munka-erőpiaci indokoltságát.
Meghívottak:
– Mentes Endre, ACG Reklámügynökség ügyvezetője, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége delegáltja
– Nyírő Nóra, az OMD reklámügynökség, account director
– Sámson Dorottya, Profession.hu
– Pintér Dániel Gergő, PR-menedzser – MTA SZTAKI, Doktorandusz-oktató – BME GTK
– Horányi Özséb, professor emeritus
– Bajomi-Lázár Péter, Médiakutató főszerkesztője
– Müllner András, az ELTE tanszékvezetője
Reklámszakma és bulvármédia
2014. november 11. – Ötkert
SAS ISTVÁN, reklámszakember
A mémek
KOLOSI PÉTER, az RTL Klub programigazgatója
A bulvármédia és a kereskedelmi tévék szimbiózisa
Magyar márkák kommunikációja
2018. február – Kuplung
CSERPES ISTVÁN, a Cserpes Sajtműhely tulajdonosa
TOLNAI VIKTÓRIA, a Dorko marketingvezetője
MOLNÁR FERENC, az Ilcsi Szépítő Füvek tulajdonosa
A magyar sajtó helyzete 2017-ben
2017. március – Kuplung
BAJOMI-LÁZÁR PÉTER, médiakutató
BÁTORFY ATTILA, oknyomozó újságíró (átlátszó.hu)
SZALAY DÁNIEL, médiapiaci újságíró (24.hu)
Mozi és kommunikáció
2016. október – Kuplung
BUDA ANDREA, a Cinema City PR- és marketingigazgatója
HANULA ZSOLT, a Budapest Film social media felelőse, a művész mozik képviseletében
Sportkommunikáció
2016. március – Kuplung
MOHAY BENCE sportújságíró, az M4 Sport műsorvezetője
DR. BORBÉLY ZOLTÁN sportjogász, a Magyar Labdarúgó Szövetség egykori sajtószóvivője és jogi igazgatója
Kríziskommunikáció és menekültválság
2015. október 19. – Design Terminál
BŐHM KORNÉL, a Spindoc Kommunikációs Hálózat alapítója, A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Kríziskommunikációs tagozatának elnöke
Migránsok, menekültek, bevándorlók – krízis és kommunikáció, Magyarország 2015
PINTÉR DÁNIEL GERGŐ, az MTA SZTAKI PR-menedzsere, a BME GTK Filozófia Tanszék oktatója és a Média 2.0 blog szerzője
Az én-márka és az intézményi brand összeolvadásának veszélyei a válságkommunikációban
Párkapcsolati kommunikáció és könyvmarketing
2015. március 30. – Könyvtár Klub & TreffOrt Kert
TÓTH PÉTER ISTVÁN, a ZSKF oktatója, az evolúciós pszichológia és a kommunikáció kapcsolatának szakértője
STARCZ ÁKOS, a Libri-Shopline vezérigazgatója
Médiaműveltség és intézményi kommunikáció
2014. október 15. – Ötkert
HANGA ZOLTÁN, a Fővárosi Állat- és Növénykert szóvivője
Az állatkert kommunikációja
ACZÉL PETRA, egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem
Médiaműveltség mint kulcskompetencia
Szponzoráció
Szponzorációs lehetőségek a Média 2.0 Média- és kommunikációs Meetupra
A Media 2.0 Communications média- és kommunikációs meetupja az egyszerre szakmai és szórakoztató kommunikációs témájú előadásaival a tágan értelmezett kommunikációs szakma találkozóhelye lett az elmúlt évben. Csaknem huszonöt sikeres rendezvényünk volt az Ankertben, az Ötkertben, a Design Terminálban, és a Kuplungban, ahol kivétel nélkül telt ház volt az előadások, kerekasztal-beszélgetések alatt. Az esemény létjogosultságát nemcsak a jelenlévők létszáma erősítette meg bennünk, hanem a szakma érdeklődése is. A közönség soraiban leginkább a 18-40 közötti korosztály képviseltette magát, főként a kommunikáció- és médiatudományt és marketinget hallgató fiatal egyetemisták, valamint a szakmában már sikereket elérő munkavállalók és cégvezetők.
A Meetuphoz tartozó blog a rendszeresen megjelenik az Index-címlapján, az elmúlt fél évben átlagosan havi
egyedi látogatója
oldalletöltése
A meetup szponzorálására három csomagot is összeállítottunk:
TÁMOGATÓ
- Megjelenés a blog oldalsó sávjában
- Megjelnés a meetup.com-on szponzorként
- A szponzor logójának megjelenése a hírlevél alján
FŐTÁMOGATÓ
- Molinó/roll up kihelyezése a helyszínen
- Havi 1 db (X) jelzéssel ellátott szponzorposzt a blogon, ami a Faceook-oldalra is kikekerül
- Reklámszórólap a látogatóknak
- Megjelenés a blogposztok melletti reklámfelületben
- Megjelenés a blog oldalsó sávjában
- Megjelnés a meetup.com-on szponzorként
- Megjelenés a media20.hu oldalsávjában
- Megjelenés a meetup plakátján, legnagyobb méretben
- Havi 1 db (X) jelzéssel előttátott tetszőleges szövegű link elhelyezése a hírlevélben
- A szponzor logójának megjelenése a hírlevél alján
SEGÍTŐ
- Megjelenés a media20.hu oldalsávjában
- A szponzor logójának megjelenése a hírlevél alján