A márkaeltérítés sosem volt ilyen egyszerű. Többen megosztották a Facebookon az MTV Híradójának állítólagos bejegyzését, amelyben rossz hírben tűntetik fel a diáktüntetéseket. Egy képernyőképről van szó, hivatkozás nélkül. Hivatalosnak tűnik, ott a logó, a megszokott Facebook-felület, ezért sokan érthető módon ellenőrzés nélkül elfogadják, amit ott látnak.

Egy gyors keresés után azonban kiderül, hogy nem a hivatalos oldalról van szó. A készítőknek nem kellett túl sok energiát befektetniük a hamisítványba: a hivatalos logó és a név már elég ahhoz, hogy 1800-an lájkolják az oldalt. Valószínűleg többségük tisztában van vele, hogy egy szatírát olvasgat, azonban  képernyőképből már nem derül ki semmi több a konkrét bejegyzésnél, ezért könnyen megtévesztheti az olvasókat. Ráadásul az MTV híradójának nincs hivatalos oldala, így semmi nincs, ami elbizonytalanítaná a felhasználókat. A hivatalos Facebook-oldal itt.

Az MTV-nél jóval nagyobb márkák is áldozatul estek már márkaeltérítésnek (brandjacking). Csak az elmúlt pár évből: így járt a BP, az Exxon Mobil, a Nestlé és a Starbucks is.