Öt év oktatási tevékenység, harminc telt házas szakmai rendezvény és csaknem ezer megjelent szakcikket után cégként, új arculattal és névvel (Media 2.0 lesz az eddigi ékezetes névből) folytatja a Média 2.0.
Az elmúlt években a Média 2.0 újságírók, médiaszakértők, PR szakemberek, marketingesek és oktatók meghatározó szellemi műhelyévé nőtte ki magát. 2012-ben szakblogként indult, hogy a tágan vett kommunikációs szakmának független felületet biztosítson, 2014 óta pedig rendszeres szakmai meetupokat szervez, amelyeken a magyar kommunikációs és médiaszakma prominens szereplői adnak elő. Idén áprilisban a megnövekedett érdeklődés miatt az alapítók úgy döntöttek, hogy korábbi, pro bono tevékenységeiket versenypiaci megoldások értékesítésével egészítik ki és Media 2.0 Communications néven PR ügynökségként és krízistanácsadó irodaként működnek tovább.
Az alapítók évtizedes szakértelemmel rendelkeznek a vállalati PR- és közönségkapcsolatok, médiakampányok tervezése és kivitelezése, valamint a márkaépítés és kríziskezelés területén. „Hisszük, hogy a tervezett kommunikáció a 21. században az élet minden területén, kiemelten az üzleti életben megkerülhetetlen és egyben értékteremtő. Alapvető célunk a legújabb trendeket és az akadémiai szintű, elméleti tudást is integráló, nemzetközi mércével mérhető kommunikációs termékek fejlesztése, amibe PR szolgáltatások, oktatói anyagok, tréningek és CSR-kampányok egyaránt beletartoznak.” – tájékoztatott Pintér Dániel Gergő, a Media 2.0 Communications társalapítója és stratégiai vezetője.
A szakember szerint az ügynökség munkatársai számára továbbra is kiemelten fontosak az ingyenes, edukációs tevékenységek és a rájuk jellemző felelős, értékalapú szemlélet, a jövőben azonban nagyobb hangsúlyt fektetnének a megrendelők hírnévmenedzsmenttel kapcsolatos kihívásainak megoldására. „Egyrészről egyetemeknek, tudományos intézményeknek, civil szervezeteknek szeretnénk segíteni láthatóvá tenni, ami számukra értékes; másrészről személyre szabott tanácsadást nyújtunk, és kampányterveket készítünk épülő márkák, válságban lévő szervezetek számára; harmadrészről pedig egyetemi kurzusokat tartunk, workshopokat szervezünk és kommunikációs vezetőket képzünk.” Pintér fontosnak tartja kiemelni, hogy bár az elmúlt években több hazai és nemzetközi vállalat kampányán dolgoztak már, a Média 2.0 Communications munkatársaiban alapvető az igény a folyamatos megújulásra, innovációra és önfejlesztésre. „Minőség, hitelesség és etikusság – ez a három a legfontosabb számunkra. Ebből fakadóan alapítótársammal mindig igyekszünk olyan területekbe és hiánykompetenciák elsajátításába fektetni az energiát és a pénzt, amiből a legtöbb értéket és tudást nyerhetjük ki magunk és megrendelőink számára.”
A Média 2.0 Communications nem részfeladatokban, hanem mindig teljes ügynökségi folyamatokban gondolkozik. „Büszkék vagyunk a munkatársainkra és arra, hogy a marketingkutatástól kezdve a stratégiai tervezésen át az arculati kivitelezésig jutva képesek vagyunk egy projekteket a legelejétől a végéig supervisolni. Végső soron a menedzsment menedzserei vagyunk: nem akarjuk magunkat lehatárolni a társzakmákról, kontribútorként, együttműködő partnerként gondolunk mindenkire, aki a kommunikációs iparágban és a médiapiacon dolgozik. Ezt tükrözi az új szlogenünk is: Complex thinking. Simple talk.”
A Média 2.0 Communications új weblapja itt, Facebook-oldala itt, Instagram fiókja pedig itt érhető el. A fejlesztés a Public Press szakembereivel, az új arculat pedig a BURN & TAILOR dizájnereivel együttműködve valósult meg.